به گزارش ایرنا ، جهانگیر اکبری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پلدختر با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان پلدختر تهیه گوشت برای نیاز مردم است اظهار داشت: در حالی که اداره صمت با قاچاق دام مبارزه می کند اما روزانه 200 یا 300 راس دام از شهرستان پلدختر خارج می شود.
به گفته وی این اداره با کمبود نیرو و امکانات مواجه است و از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی این شهرستان از روستای پل تنگ تا شهر معمولان تنها 2 بازرس دارد.
اکبری خاطرنشان کرد : اداره صنعت و معدن یک دستگاه نظارتی است و این اداره در شهرستان در عملکرد آذر و دی ماه سال جاری 9 گشت مشترک با ادارات مرتبط داشته و از فروشگاه های نهادهای دامی و کشاورزی شهرستان بازرسی هایی انجام شده که تخلفاتی در این رابطه منجر به تشکیل پرونده شده است.
وی افزود: 14 مورد تخلف در رابطه باعرضه کود شیمیایی خارج از شبکه به ارزش 410 میلیون ریال در شهرستان پلدختر طی این مدت ثبت شده و درتشکیل جلسه با روسای اتحادیه های صنفی 2 محموله آردخبازی به تعداد 240 کیسه که تحویل اداره تعزیرات شده توقیف شد.
رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت پلدختر گفت:این اداره به صورت گسترده برنج به قیمت هر کیلوگرم 56 هزار ریال و 44 هزار ریال در این شهرستان توزیع کرده است.
وی افزود:حدود یکهزارواحد بازرسی طی 2 ماه اخیرتوسط نیروهای اداره صمت پلدخترصورت گرفته که در این مدت 47 مورد تخلف به ارزش ریالی حدود 600 میلیون ریال باتشکیل پرونده به تعزیرات شهرستان معرفی شده است.
اکبری عمده ترین مشکل شهرستان را گرانی برخی کالا دانست و گفت: این مشکل مسئله ای سراسری است و این اداره برای نخستین بار در سطح شهرستان یکسان سازی بهای خدمات کالا انجام داده و قیمت ها در تمام صنف ها چاپ و در اختیار مکان های عمومی قرار گرفته است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.