به گزارش خبرنگار ایرنا ، حشمت الله رضایی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت و میراث فرهنگی اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ، 124 فرصت شغلی جدید در این شهرستان مرزی ایجاد می شود.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال در مجموع 145 طرح با 112 میلیارد تومان اعتبار و با اشتغالزایی 250 تن ، در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین تصویب شده است.
معاون فرماندار قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، شیلات ، زنبورداری ، صنعت و معدن، خدمات و صنایع دستی ذکر کرد.
رضایی ، ایجاد اشتغال پایدار را از رویکردهای جدی دولتمردان بیان کرد و گفـت: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می شود.
وی اضافه کرد که مدیران دستگاه های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت های موجود ، نسبت به اجرای طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزایی مناسب در منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها ، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.