به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به عظمت جمهوری اسلامی ایران افزود: به لطف خداوند جبهه مقاومت با محوریت ایران در اوج قدرت وعظمت است و روز به روز شاهد افول آمریکا و همپیمانانش در منطقه و جهان هستیم.
وی اظهارداشت: پیشرفت ها و موفقیت های ایران اسلامی دشمن را دیوانه کرده و خواب را از دشمنان ربوده است.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت رو به پیشرفت و توسعه است و این اقتدار را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: از مدتها قبل دشمن سعی داشت تا با تبلیغات گسترده حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهد اما به لطف خدا و بصیرت ملت راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد.
وی با تاکید براینکه حضور پرشور مردم در راهیپمایی 22 بهمن وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است، ادامه داد: این مردم شایسته خدمت بیشترهستند و مدیران باید همه توان خود را برای خدمات رسانی به ملت به کار بگیرند.
امام جمعه بروجرد افزود: دشمن بعد از شکست در عراق و سوریه عصبی است وهر روز نیز با اقدام علیه کودکان و افراد بیگناه این عصبانیت را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب در حمله تروریستی زاهدان بیان کرد: اگر دشمن حافظان و پاسداران این انقلاب را به شهادت می رساند، عزیزان دیگری این پرچم را به دست می گیرند و سینه سپر می کنند.
وی اظهارداشت: ملت ایران محکم تر از همیشه در این مسیر حرکت می کند و روز به روز با قدرتمند تر شدن جمهوری اسلامی ایران، دشمن با شکست های پی در پی مواجه خواهد شد.
خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: آیین تشییع پاسدارشهید عبدالرضا بروجی که در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل گردید، باید با شکوه خاصی برگزار شود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.