به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر آرمان ها و ارزش های والای خود و همچنین خط مشی امام راحل و مقام ‌معظم رهبری، 40 سال عمر پر بار خود را پشت سر گذاشت.
وی بیان کرد: گام دوم انقلاب با هدف استواری در مسیر دستیابی به افق های روشن برای کشور از سوی رهبر انقلاب منتشر شده است که باید با بصیرت کامل به آن ‌عمل کنیم.
وی با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،‌ ‌گفت: استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران‌ با حضور پرشور مردم فهمیدند که آرزوی جدایی ملت و مسئولان و ضربه به‌ نظام‌ جمهوری اسلامی را باید با خود به گور ببرند.
امام جمعه موقت سمنان تصریح ‌کرد: مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام‌ جمهوری اسلامی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن علی رغم تبلیغات منفی و بسیار گسترده دشمنان، نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی و ضعف های مدیریتی برخی مسئولان، همچنان تا پای جان برای دفاع از نظام ‌جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی با اشاره به ایستادگی در برابر تحرکات ‌منافقین در اوایل انقلاب در به شهادت رساندن مردم بی گناه، گفت: دشمنان‌ جمهوری اسلامی، مزدوران و جنایتکاران تحت ‌حمایت آنها باید بدانند که شهادت برای ملت ‌مومن ‌و ‌انقلابی ایران یک ‌ارزش است، اینگونه‌ تحرکات و ‌جنایات، در اراده ملت بزرگ ایران ‌اسلامی خللی وارد نخواهد ساخت.
مهدوی نژاد با بیان اینکه غربی ها امروز در تلاشند تا با راه های مختلف در سبک زندگی ایرانی اسلامی ما نفوذ کنند، گفت: روش و سبک زندگی، فطرت و تفکر ‌هر انسانی را شکل می دهد، باید تلاش کنیم ‌تا با گام های استوار و الگو ‌گرفتن از پیشوایان معصوم(ع)، هر چه بیشتر به زندگی ایرانی اسلامی نزدیک شویم.

**دانشگاه فرزانگان سمنان فعال بماند
‌مهدوی نژاد با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص انحلال دانشگاه ویژه بانوان در سمنان، از حمایت و حرکت برخی افراد در این ‌مسیر انتقاد کرد و افزود: فعالیت دانشگاه ویژه بانوان بر اصول فرهنگی و دینی اسلامی منطبق و استوار است و انحلال این‌ مرکز آموزشی از نظر ما و مردم سمنان ‌محکوم است.
وی با اشاره به مواد قانونی در خصوص حمایت از احداث دانشگاه های ویژه بانوان در کشور گفت: خبر انحلال دانشگاه فرزانگان، ویژه بانوان که چند سالی است در این منطقه مشغول به فعالیت است، پسندیده و مطلوب نیست و باید از انحلال آن جلوگیری شود.
امام‌جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: جلوگیری از فعالیت این دانشگاه با مشکلات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این‌ منطقه همراه است و‌ نارضایتی و واکنش عموم مردم را در پی خواهد داشت.
امام جمعه موقت سمنان افزود: از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می خواهیم تا برای جلوگیری از تنش های احتمالی و ایجاد وحدت، فعالیت این دانشگاه را ابقا نموده و از فعالیت و ادامه حضور بانوان در این‌ مرکز آموزشی به طور ویژه حمایت کنند که این ‌خواست و مطالبه عمومی مردم سمنان است.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.