به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شروع بلوغ نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره برداری از چنین طرح هایی می تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال داشته باشد.
عباس تابش با اشاره به برنامه های وزارت صمت برای افزایش معادن کوهی دارای ارزش افزوده، گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری نیز طرح های ویژه نظارت بر بازار در سراسر کشور آغاز می شود.
وی افزود: با دادستانی کشور نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا با حضور فعال، آرامش بر بازار حاکم باشد.
معاون وزیر صمت با اشاره به بسته های حمایتی برای سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: دولت در بخش واریزه های کوهی و رودخانه ای و صنایع معدنی برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش در شورای معادن هماهنگی های لازم را به عمل آورده و بسته های خوبی را برای حمایت تصویب کرده است که به زودی اعلام می شود.
وی با اشاره به شهرستان سلسله و ظرفیت های خوبی که دارد، عنوان کرد: تلاش می شود تا با افزایش معادن کوهی این شهرک اشتغال خوبی برای جوانان منطقه ایجاد و مانع از مهاجرفرستی این شهرستان پرظرفیت شویم.
وی گفت: فرماندار سلسله قول مساعد برای آسفالت جاده دسترسی شهرک را داده اند و این امر قطعا می تواند نقش مهمی در افزایش معادن کوهی منطقه، افزایش ارزش افزوده و رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جوانان منطقه داشته باشد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.