به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در دیدار با کارکنان و فرماندهان ارتش در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: رژه همافران و نیروی هوایی و بیعت آنان با امام خمینی(ره) در 19بهمن 57 پیروزی انقلاب اسلامی را حتمی کرد همچنین وفادری خود را اعلام کردند.
وی با اشاره به اینکه 19بهمن روز پیروزی مردم ایران و یاس و ناامیدی دشمنان است گفت: در انقلاب اسلامی حوادثی اتفاق افتاد که دشمن هیچگاه باور نداشت اما مردم ایران آنها را باور داشتند، دشمنان معتقد بودند که انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسد اما به پیروزی رسید.
امام جمعه خرم آباد افزود: دشمن باور نمی کرد انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را جشن بگیرد اما مردم به این مهم اعتقاد داشتند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: دشمن باور نمی کرد آمریکایی ها را اسیر بگیریم اما مردم ایران باور داشته و گریه نظامیان آمریکا را تماشا کردند.
وی اضافه کرد: امروز دشمن باور ندارد که می توانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم امام مردم باور دارند چراکه بر مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی غلبه کرده اند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران امنیت ملی و اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی است که کمتر بیان شده است.
آیت الله میرعمادی ریشه موفقیت ها در دستاوردها را امنیت ملی و اقتدار بین المللی عنوان کرد و افزود: اگر امنیت نبود پیشرفت نظامی، راهسازی، بهداشت، موفقیت های علمی در جامعه رخ نمی داد.
وی با اشاره به اینکه این دستاورد محصول تلاش ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است گفت: نیروهای مسلح در مرزها برای حفظ امنیت تلاش می کنند.
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: آمریکا پی در پی در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده لذا تمام تلاش خود را برای تجزیه ایران کرده است.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه در ایران حتی یک وجب از خاک را نتوانستند تجزیه کنند گفت: امروز آمریکا و اروپا بر سر برنامه موشکی ایران مذاکره می کند و این یک اقتدار بین المللی است.
وی ادامه داد: ایمان و معرفت دینی، پیشرفت های علمی، فناوری، هسته ای و نظامی، وحدت، اتحاد و یکپارچگی مردم و ولابت و رهبری در امنیت واقتدار کشور نقش دارد.
وی افزود: 22بهمن نمایش اتحاد و همبستگی ملت بوده و روز امنیت ملی و اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح به پشتوانه مردم قدرت دارند اضافه کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری است چراکه ایشان لنگرگاه نظام اسلامی ولایت ورهبری می باشند.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.