به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی شهرستان فریدن در سالن اجتماعات این فرمانداری، افزود: فتنه 88 از گزینه های دشمن برای براندازی و نفوذ بود به طوری که یقین داشتند کار نظام تمام است، اما در لحظات آخر براساس وعده الهی پوزه استکبار به خاک مالیده شد و دشمنان ناکام ماندند.
نماینده ولی فقیه در داران، هدف دشمن از ایجاد فتنه را برپایی اسلام آمریکایی در ایران عنوان کرد و گفت: انسجام مردم در حماسه 9 دی و بصیرت دینی آنان در سایه ولایت پذیری توطئه های دشمن را خنثی کرد.
سیاوشی افزود: درونمایه جشن های ملی باید بر محور بصیرت ، وحدت و شناخت دشمن باشد.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن اضافه کرد: هر مقدار دل به دشمن ببندیم همان اندازه ضربه خواهیم خورد و سپس خدا نیز ما را رها خواهد کرد.
حجت الاسلام سیاوشی به خیالات خام دشمن مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) همواره به برکت خون شهیدان در اوج عزت و اقتدار می درخشد.
به گفته وی 9 دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است.
فرماندار فریدن در این جلسه به نقش پررنگ مردم در مقاطع مختلف تاریخ ایران اشاره و اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، توطئه بر علیه نظام اسلامی در پیچیده ترین اشکال خود ظهور یافت و دشمنان انقلاب از همه گزینه ها، ظرفیت ها و تجارب خود برای مقابله و مهار نظام مردم سالاری دینی بهره گرفتند.
سید تقی معین الدینی اضافه کرد: ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع خود، تهدیدها و فتنه ها را خنثی و هر روز بر استحکام نظام اسلامی افزوده است.
وی افزود: هنگامی که نظام جمهوری اسلامی نهادینه شد نقش مردم و محوریت اسلام در مساله مردم سالاری در آن لحاظ شد.
معین الدینی با بیان اینکه همه اقشار مردمی با محوریت مرجع شیعی در پیروزی انقلاب نقش داشتند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی بکوشند برنامه های گرامیداشت رخدادهای ملی، نمودی از وحدت و انسجام گروه های مختلف مردمی باشد.
برگزاری تجمع بصیرتی، برپایی چادر سلامت، پوشش خبری و انعکاس رسانه ای و فضاسازی محیط ادارات از جمله مهم ترین مصوبات این جلسه بود.
فریدن با 2 شهر ، 28 روستا و با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
6022/9861
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.