به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در جلسه ستاد نماز جمعه سگزآباد که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است که مهمترین آن را می توان استقرار حاکمیت تشریعی خدا، ولایت الله، نفی حاکمیت‏های دروغین و طاغوتی و تحقق نظام ولایی نام برد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد:‌ وابستگی فکری و عملی روزافزون امت با ولی امر، نظام ولایی ایران را 40 ساله ساخته و انقلاب اسلامی را از گردنه‏های سخت و فتنه‏های بزرگ به سلامت عبور داده و تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد:‌ ولایت محوری برخاسته از بصیرت و استقامت ضامن بقای انقلاب و شکست دشمنان است آنچنانکه در 40 سال گذشته تمامی دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان را نقش بر آب ساخت.
وی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته در کنار ارزش‏های الهی و انسانی که رسالت اصلی انقلاب و حرکت امام خمینی(ره) بوده است، در حوزه‏های پیشرفت های علمی و فناورانه در تراز اولین‏های جهان قرار داشته است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد:‌ نگاهی به پیشرفت ها و توانمندی های جمهوری اسلامی در حوزه های پزشکی، علوم پیشرفته، فناوری های جدید هسته ای، نظامی و صنعتی بیانگر تحول عظیم و پیشرفت خیره‏کننده ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.
فاطمی نسب گفت: این پیشرفت ها در حالی است که دشمنان ملت ایران با ایجاد موانع متعدد ، سرعت پیشرفت ایران را مهار کرده و با ابزار رسانه ای خود برای پوشاندن واقعیت‏های انقلاب و ایران اسلامی تلاش کرده اند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.