مصطفی مصطفی وند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله واحدهایی که شرایط لازم را دارند و از هر گونه مشکل و آلایندگی پاک هستند برای دریافت نشان صنعت سبز معرفی می شوند.
وی اظهارداشت: واحدهای صنعتی معرفی شده از نظر سیستم تصفیه فاضلاب، فیلتر، مصرف بهینه انرژی، عدم آلایندگی آب، خاک و هوا، فعالیت های زیست محیطی ،فضای سبز، آموزش زیست محیطی و حفظ طبیعت باید بدون مشکل باشند تا در لیست صنایع سبز قرار بگیرند.
رئیس اداره محیط زیست بروجرد بیان کرد: هر ساله از شهرستان بروجرد واحدهایی به عنوان صنایع سبز معرفی می شوند.
مصطفی وند با اشاره به این که بخشی از آلودگی هوا مربوط به صنایع است اضافه کرد: صنایع باید در جهت رفع آلایندگی خود اقدام کنند و مواردی را که سبب ایجاد آلایندگی در این واحدها شده را رفع کنند.
وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنعتی یکی از برنامه های سازمان محیط زیست است و در صورت مشاهده آلودگی و دیگر مشکلاتی که برای محیط زیست مضر باشد اخطارهای لازم داده می شود.
شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (سهامی عام) درعصر پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و در دوران جنگ تحمیلی درسال1362 با نام داروسازی داملران، باهدف تولید داروهای دامی با مشارکت نیـروهای کارآمد و متـعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون، در شهرستان بروجرد تأسیس گـردید.
این مجموعه با بهره گیری از برترین تکنولوژی و همکاری علمی و فنی با شرکت های داروسازی معتبر دنیا و مطابق با نیازمندی های تولید بهینه (cGMP ) اقدام به تولید بیش از 100 قلم دارو در گروه های درمانی آنتی بیوتیک در 2 بخش انسانی و دامپزشکی، ضد انگل، ویتامین و مواد معدنی، ضد عفونی کننده و ضد کوکسیدیوز نموده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.