به گزاری ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، جعفر بدری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی که در محل دادگستری لرستان برگزار شد افزود:باید از توسعه تصرفات جلوگیری کرد تا سبب انگیزه تصرف برای دیگران نشود.
وی اظهار داشت: علت اصلی ایجاد و توسعه باغ ویلاها ، نبود نظارت و برخورد جدی دستگاه های متولی است.
به گفته وی بسیج امروز باید در جنگ جلوگیری از فساد، تخلف و سو استفاده از اموال ملی و دولتی مشارکت کند.
بدری به همکاری خوب نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین اشاره کرد و افزود: دستگاه های متولی باید در صورت کمبود نیروی انسانی در مواجهه با تخلفات وسیع از سایر دستگاه ها استفاده کنند.
رییس شورای قضایی استان با تاکید بر این موضوع که دادستان‌ها باید تضییع حقوق ملی و دولتی را جدی بگیرند، گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان باید در این راستا با دستگاه های مربوط برنامه ریزی کرده و از تخلفات در همان ابتدا جلوگیری کرده و تا زمینه ایجاد تخلف را از بین ببرند.
وی به ظرفیت گردشگری مناطق جنگلی اطراف رودخانه ها و آبشارها اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دستگاه های مربوط و پشتیبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این مناطق تبدیل به پارک های جنگلی شده تا از تصرف و سواستفاده متخلفین جلوگیری بعمل آید.
رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به عدم جا نمایی درست برای مکان جمع آوری نخاله های ساختمانی گفت: باید در این رابطه جانمایی صحیحی انجام گیرد تا هر کس نخاله های ساختمانی خود را در هر مکانی که می خواهد تخلیه نکند.
/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.