محبوب فروزنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: کارگران خدمات شهرداری مشکین دشت از نیروهای شرکتی هستند و تا 31 مردادماه جاری با شرکتی به نام عدالت کاران مشرق زمین قرارداد داشتند و تا تیر ماه حق و حقوق این کارگران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرونده شرکتی که شهرداری با آنها قرارداد داشت به دلیل مسایل و مشکلاتی که پیش آمده در بازپرسی شعبه 30 دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مفتوح و در حال بررسی است.
وی گفت: پیمانکار متواری است و باشد باشد تا تسویه حساب انجام دهد، از مردادماه جاری این مشکل به وجود آمده است. از استانداری برای ما بخشنامه آمده که تامین نیروی انسانی به روش موجود تخلف است و همه باید تابع قانون باشیم.
وی ادامه داد: 17 شهریورماه مجوز دریافت کردیم و به سرعت قرارداد را منعقد کردیم، روز پنجشنبه چک حقوق کارگران را کشیدم و به بانک فرستادم فردی با من تماس گرفت که اینجا تجمع شده است.
وی ادامه داد: روابط عمومی را به تجمع کارگران فرستادم و خود نیز با آنها صحبت کنم، وقتی نیت شهرداری پرداخت حقوق کارگران است به کارگران گفتم که شماها نیروی شرکتی هستید و قرار است با شما تسویه حساب کنم.
وی تصریح کرد: در این گیر و دار بحث شد و یک عده به دنبال سوء استفاده بودند. در بین تجمع کنندگان یک نفر بود که جزء کارگران نبود و فیلمی را مخفیانه گرفت و این بحث را منتشر کرد که من از کارگران و مردم مشکین دشت معذرت می خواهم.
شهردار مشکین دشت فردیس گفت: من خود نیز کارگر زاده هستم و حاضرم دست این کارگر را ببوسم. گرچه مشکل مالی هم نداریم اما تسویه حساب می شود تا بعد پیمانکار جدید و با روش جدید با روش حجمی یا تامین نیروی انسانی مشکل حل شود.
در روزهای اخیر فیلمی از برخورد شهردار مشکین دشت فردیس با کارگران در فضای مجازی استان البرز انتشار یافت که معاون عمرانی استاندار البرز نیز در گفت و گو با ایرنا این برخورد را نامناسب دانست.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.