به گزارش ایرنا، ' مهدی مقدری ' روز یکشنبه در نشست خبری، افزود: بی شک شهرداری اصفهان برای مازاد نیروهای خود برنامه دارد و همانطور که استاندار اصفهان نیز در سخنرانی خود گفت قرار است که ساماندهی نیرو در شهرداری انجام شود.
وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان از نیروهای مازاد شهرداری اصفهان برای برطرف شدن مشکل کمبود نیروی انسانی در سازمان قطار شهری این کلانشهر استفاده کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: یک سال و نیم از تصمیم گیری برای کوچک سازی شهرداری اصفهان و کاهش نیروهای مازاد آن می گذرد اما به دلیل اختلاف نظر مدیریت شهری و وزارت کشور درباره یک ماده قانونی، این موضوع تحقق نیافته است.
مقدری تصریح کرد: تاکنون آمار مشخصی از نیروهای مازاد شهرداری اصفهان اعلام نشده و این موضع در دست بررسی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرینت فیش حقوق خود که در کانال شخصی وی منتشر شده است، گفت: یکی از مشکلات شوراها نداشتن فیش حقوقی است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان حقوق ماهانه دریافت نمی کنند اما حق الجلسه دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: در قانون به طور صریح آمده حداکثر ساعاتی که می توان بر اساس آن به اعضای شورای کلانشهرها حق الجلسه پرداخت کرد، 60 ساعت است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای همین حق الجلسه ها نیز باید یک فیش تهیه شود که جزئیات میزان مبلغ واریزشده به حساب اعضای شورا مشخص باشد و این خود یکی از راه های اهتمام به شفاف سازی در دوره جدید شوراست.
ت/ 7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.