به گزارش ایرنا، آیت قیصر بیگی روز سه شنبه در اولین نشست روابط عمومی های فرمانداری های استان ایلام بیان کرد: تحقق پاسخگویی شفاف ارتباط مستقیمی با حوزه اطلاع رسانی ‌و وجود یک روابط عمومی فعال و حرفه ای با نیروهای تخصصی در مجموعه دولت دارد.
وی افزود: ‌ ارتقای جایگاه روابط عمومی شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست و باید نیروی انسانی موردنیاز، ‌ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای آنان فراهم شود.
این مسئول گفت: در شرایط حساسی که امروز کشور در آن قرار دارد به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.
قیصربیگی با بیان اینکه رسالت روابط عمومی‌ها شفاف‌ سازی و پاسخگویی منطقی به شهروندان است، گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان‌ها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.
قیصر بیگی تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب، انتقاد و اعتراض در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.
وی گفت: یکی از عملکردهای استانداری برای پاسخگویی به مسائل و انتقادات مردم راه اندازی سامانه پیامکی توسط روابط عمومی استانداری ایلام است و شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1000415 با مدیریت ارشد استان ارتباط برقرار کنند.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.