به گزارش ایرنا، احمد مرادپور شامگاه یکشنبه در جلسه ایمنی راههای استان در محل استانداری افزود: شهرداری خرم آباد باید نسبت به 2 آرامستان منطقه ای اقدام کند و در عین حال ساماندهی ارامستان فلک الدین نیز ضرورت دارد.
وی با اشاره به اقدام استاندار لرستان در خصوص ساماندهی وضعیت خیابنهای اطراف آرامستان خضر تصریح کرد: با وجود دستور دادستانی در خصوص جمع آوری احشام در این منطقه اما دستگاه های مرتبط از جمله علوم پزشکی و دامپزشکی اقدام خاصی انجام نداده اند.
وی ادامه داد: ساماندهی ورودی خرم آباد از سمت بروجرد و کرمانشاه ضروری است تا علاوه بر زیباسازی محیط شهری، ایمنی نقاط پرخطر نیز تامین شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان همچنین خواستار بهسازی وساماندهی اصولی پل باباحسین خرم آباد شد و اظهار داشت: به دلیل برداشت شن و ماسه زیر این پل تخلیه شده که در صورت ادامه این روند، هزینه های میلیاردی برای رفع مشکل نیاز است.
مرادپور تصریح کرد: فعالیت 2 اداره کل راهداری و راه و شهرسازی استان با توجه به منابع محدود مطلوب و بر اساس رعایت مسائل فنی است و اقدامات انجام شده در این بخش ها پرت هزینه ندارد.
وی با اشاره به تاکید استاندار لرستان مبنی بر انجام کار کارشناسی و علمی گفت: برای مدیریت منابع محدود، باید مشکلات ریشه یابی و حل آنها اولویت بندی شود.
مرادپور افزود: وجود هفت هزار و 802 کیلومتر طول راههای استان بیانگر سختی کار تعمیر، بهسازی و نگهداری این مسیرها است که باید با در نظر گرفتن محدودیت های مالی مدیریت شوند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.