سیدابوالفضل قاسمی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر ورامین مبنی بر ممانعت از فعالیت وانت بارهای سیار درخیابان های اصلی شهر افزود: طرح ساماندهی این خودروها از امروز شنبه آغاز شد و مالکان این خودروها ظرف مدت 72 ساعت فرصت دارند تا در ده نقطه تعیین شده از سوی شهرداری مستقر شوند.
وی افزود : توقف این خودروها در نقاط حادثه خیز، خیابان های اصلی ، میادین و معابر عمومی مشکلاتی را برای تردد دیگر خودروها به وجود آورده و برخی از حوادث رانندگی ، ناشی از توقف این خودروها در حاشیه راه های اصلی شهر است.
قاسمی به جلسات کارشناسی برگزار شده با پلیس راهور و اتحادیه وانت بارهای شهرستان ورامین اشاره و اضافه کرد: ده نقطه امن برای استقرار این خودروها برای کسب روزی حلال مالکان در نظر گرفته شده است.
وی، بلوار الغدیر مقابل مدرسه سوده ، جنب بیمارستان شهید مفتح ، بلوار ضلع جنوبی بیمارستان، سردخانه باغ صالح، سکینه بانو، 20 متری خبرنگار، امامزاده یحیی کهنه گل، خیابان بیهقی ،شهرک رضی ، بلوار 45 متری امام خمینی و میدان مادر را از جمله این اماکن اعلام کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین تأکید کرد : هر گونه سد معبر و مزاحمت در پیاده رو و سواره رو مطابق قانون ممنوع است و خودروهایی که مرتکب این تخلف می شوند توسط پلیس راهور اعمال قانون می شوند.
700 دستگاه وانت بار مجوز دار در شهرستان ورامین فعالیت می کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.