به گزارش ایرنا سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: مدیریت بحران نباید به عنوان تامین کننده منابع دیده شود اما باید شرایط بحران را مدیریت کند.
وی با اشاره به اینکه منبع و مرجع این منابع هیات دولت است گفت: باران یک نعمت است و در مناطقی خرابکاری های انجام داده ایم باید تلاش کنیم خسارات را کم کرده و از شرایط سخت مردم را رهایی دهیم.
وی بیان کرد: باید به سمت پیشگیری برویم و مجوز ساخت و ساز را کنترل کنیم همچنین نباید خانه در حریم رودخانه ساخته شود و باید در این خصوص فرهنگ سازی کنیم.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اگر دولت قادر نباشد مشکلات را برطرف کند نارضایتی بوجود می آید افزود: یکی از راه های کاهش نارضایتی کاهش توقعات است و باید مردم را به کاهش توقعات اغنا کنیم.
خادمی ادامه داد: در سال هایی که دیگر استان ها منابع اختصاص داده شده را به خرید تجهیز امکانات اختصاص داده بودند در لرستان این اعتبار صرف ایجاد بام شد و اکنون در استان هیچ تجهیزات وجود ندارد و بی بهره است.
وی بیان کرد: مجموعه مدیریت بحران استان و مجموعه استانداری ساختمان امنی ندارد.
وی ادامه داد: پکیج مدیریت بحران استانی را باید تشکیل دهیم و برای هرکاری در شرایط بحرانی در آن پکیج تعریف شود و در آن ضعف ها و آمادگی ها باید در آن پکیج دیده شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.