عضوکمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان در جمع خبرنگاران گفت: مردم باید خروجی جلسات را در سفره‌های خویش ببینند.

علی محمدی‌فر با اعلام این مطلب گفت: امروز مردم با مشکلات گرانی و افزایش هر روزه کالاهای اساسی مواجه هستند و مطابق آمارها ارزش پول ملی ۵۰ درصد کاهش یافته و به همین نسبت قدرت خرید حقوق بگیران و کارگران کاهش یافته است و سفره‌های مردم کوچکتر شده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مردم هر روز که برای تامین اقلام ضروری خود به فروشگاه‌ها  مراجعه می‌کنند با افزایش قیمت جدیدی مواجه می‌شوند  این در حالی است که حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران و بازنشستگان ثابت است و عملا” قدرت خرید مردم با هزینه های معیشتی‌شان همخوانی ندارد.

علی محمدی‌فر افزود: مسئولان محترم کشوری و استانی باید بدانند که با جلسات بدون نتیجه و در اتاق‌های در بسته مشکلات اقتصادی مردم و تولیدکنندگان حل نخواهد شد و برگزاری چنین جلساتی که فقط برای رفع تکلیف و گرفتن عکس‌های خبری و ارائه گزارش عملکرد به مقامات بالا دستی و بدون نتیجه  تشکیل می‌شود ، خیانت به مرم است.

وی افزود : مردم‌ باید خروجی این جلسات را در سفره های خویش ببینند و زمانی این جلسات مفید و موثر هستند که بر معیشت مردم اثر مثبت داشته باشند و این حالی است که وضع اقتصادی مردم هر روز بدتر می‌شود.

محمدی‌فر گفت: کشور عزیزمان ایران در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد و شرایط خاص مدیران خاص می‌خواهد و تصمیمات خاص، نمی شود با طرح ترمیم حقوق کارمندان و کارگران و تصویب بسته‌های اقتصادی که ظاهرا” باید از هزار خوان بوروکراسی دستگاه‌های اجرایی بگذرد مردم را به حال خودشان واگذار کرد. اگر قرار است ترمیم حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان انجام شود و یا بسته های اقتصادی در بین مردم توزیع شود نباید نوش دارو پس از مرگ سهراب باشد.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: امروز همه دستگاه‌های اجرای کشور باید متحد و یک‌صدا پای کار بیایند و برای‌ رفع مشکل معیشتی مردم و کاهش قیمت کالاهای اساسی از طریق تنظیم مکانیسم صادرات و واردات اهتمام جدی داشته باشند و به دنبال مقصر نشان دادن یک دستگاه اجرایی و یا یک شخص نباشند که این موضوع هیچ کمکی به رفع مشکل معیشتی مردم نخواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.