به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی در جریان بازدید از زیرگذر بهارستان . پل های در حال احداث بر روی رودخانه خرم آباد در راستای رفع موانع و مشکلات آنها گفت: با احداث این پل ها حجم قابل توجهی از بار ترافیک خرم آباد کاسته می شود.
وی با اشاره به پیشرفت های پل های رودخانه خرم رود طبق برنامه زمانبندی افزود: ساخت و ساز پل های در حال احداث بر روی رودخانه خرم رود طبق تعهد پیمانکار تا پااین سال جاری به اتمام می رسد.
استاندار لرستان از روان سازی رفت و آمد شهری و بهبود تردد با افتتاح طرح زیرگذر بهارستان سخن گفت و افزود: عمده کار این طرح انجام شده است.
خادمی در ادامه بازدید خود از جاده سراب یاس به بلیلوند که به مناطق گردشگری قلاگل و آبشارهای نوژیان و وارک منتهی می شود با انتقاد از ریختن زباله ها در حریم جاده ها افزود: ریختن زباله در حریم جاده ها متناسب با فرهنگ ما نیست.
وی با اشاره به اینکه اهمیت این جاده به سبب قرارگیری در مسیر گردشگری جنوب خرم آباد حائز اهمیت است افزود: برای دومین بار حریم این جاده پاکسازی شد اما مجددا شاهد ریختن زباله در حریم آن هستیم که باید با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد.
استاندار لرستان در پایان بازدیدهای میدانی خود در خرم آباد به منظور اطلاع از آخرین اقدامات خدمات رسانی به زوار اربعین از موکب حضرت ابوالفضل العباس واقع در ورودی جنوب خرم آباد بازدید و با زائران گفت و گو کرد.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.