شهردار ساری از اشتغالزایی برای 5 هزار نفر در فاز دوم پارک ملل خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،مهدی عبوری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان ،ماه رمضان را ماه خالص شدن در برابر خداوند متعال دانست و اظهار داشت: ماه رمضان عشق بازی با خداوند متعال است.

وی افزود: چنانچه در این ماه به طبل اختلافات بکوبیم یعنی معنویتی را در این ماه از آن خود نکرده ایم.

شهردار ساری گفت: ماه رمضان تذکر به شما مردم و ما مدیران است تا خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه استراتژی من در حوزه مدیریتی تحرک مطلق است آغاز پروژه ی جدید پس از پایان پروژه قبلی را نهضت خدمت به مردم در شهرداری ساری عنوان کرد و ادامه داد: مدیران نباید در خدمت رسانی به مردم در جایی ثابت، ساکن باشند.

عبوری تاکید کرد: معتقدم اگر روزی طرح جدیدی نداشته باشم و یا نتوانم پروژه ای جدید را شروع کنم باید داوطلبانه شهرداری را ترک کرده و جای خود را به جوانی که طرح و ایده نو برای ساختن شهر و خدمت به مردم دارد،بدهم.

وی با اعلام اینکه از زمانی که در مسند شهرداری قرار گفتم بیش از 1300 میلیارد تومان برای اجرای پروژه شهرداری منعقد شده است،ادامه داد: با این میزان اعتبار 4 پل رو گذر، 10 پل زیر گذر و 16 دوربرگردان برای تردد آسان و کاهش ترافیک و در مرکز مازندران به بهره برداری رسید.

شهردار ساری به مشکلات حوزه ی شهری در سال های پیش از این از قبیل وضعیت نابسمان پیاده روهای شهر،آبگیری معابر و هجوم سیلاب ها به منازل وتردد خطرناک اهالی شهر از ریل راه آهن اشاره کرد و گفت:اکنون بسیاری از مشکلات مطروحه با همت شهرداری ساری مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری بر این باور بودند که ظرفیت اشتغال در شهر ساری وجود ندارد اما تیم مدیریت شهری با بکارگیری جوانان این شهر ثابت کرده است که ظرفیت اشتغال در ساری بی نهایت است.

عبوری با بیان این مطلب ادامه داد: مهدی عبوری با کسانی که حرف می زنند و عمل نمی کنند فرق میکند؛اجرای پروژه های شهری یکی پس  از دیگری در ساری سخت بود، اما عملی شد.

شهرار ساری گفت: با افتخار با مدیران لابی گری کرده و توجه آنها را به پروژه های شهر ساری جلب کردیم و توانستیم اعتبارات خوبی را در این حوزه جذب کنیم.

عبوری افزود:تیم مدیریت شهری با تاسی از فرامین مقام عظمای ولایت کارآفرینی کرد و جلوه های بی نظیری از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را در این شهر به نمایش گذاشت.اکنون نیز برآنیم تا با توسعه گردشگری ظرفیت های این شهر را احیا کنیم و فرصت اشتغالزایی را افزایش دهیم.

وی اعلام کرد:با حمایت اعضای شورای شهر و حمایت اهالی شهر سرانه اعتباری هر شهروند ساروی از 269 هزار تومان در سال 91 به یک میلیون و 700 هزار تومان در سال 97 افزایش یافته است.

 

*توزیع متوازن خدمات شهری

عبوری توزیع عادلانه خدمات شهری را از اولویت های مهم شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: شهرداری ساری با نگاه متوازن و عادلانه به شهروندان مرکز مازندران خدمات رسانی می کند.

وی از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز دوم پارک ملل ساری با 330 هکتار خبر داد و افزود:پارک جنگلی سه کوه تپه با وسعت 2 هزار مترمربع،بیش از 6.5 کیلومتر تثبیت رودخانه ،ایجاد 80 هکتار دریاچه و ایجاد 3 سد لاستیکی پروژه های شهرداری محسوب می شود.

 

*بکارگیری 5 هزار نفر در فاز 2 پارک ملل

شهردار ساری با اعلام این خبر ادامه داد:قرار است 5 هزار نفر از اهالی این شهر در فاز 2 پارک ملل به کارگیری شوند

وی به عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرد و گفت:با پایان گرفتن ساختمان این نیروگاه تجهیزات نیروگاه در این مکان جانمایی می شود.

عبوری با اعلام اینکه 30 میلیارد تومان برای ساخت این نیروگاه تزریق شده است ،افزود:ساری تنها شهر دنیاست که زباله آن با 120 کیلومتر در منطقه کوهستانی دفع می شود.

وی به افتتاح پروژه زیر گذر بزرگ سید مصطفی علمدار در هفته دولت خبر داد و گفت: طرح مطالعات جامع ترافیک ساری را نیز در مرحله اجرایی داریم.

شهردار مرکز مازندران گفت: ادامه  پیاده رو سازی در مسیر خیابان قارن از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری ساری است که در دست اقدام قرار دارد هر چند برخی از دستگاه ها چوب لای چرخ می گذارند تا این اقدام انجام نگیرد.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه 80 هزار متر مربع پارکینگ با ظرفیت دو هزار و 500 خودرو تعریف شده است.

عبوری به بزرگترین پارک بانوان شمال کشور به وسعت یکهزار متر اشاره کرد و گفت:این پروژه در هفته های آتی با حضور بانوان به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه بیش از 250 میلیارد تومان برای هدایت آبهای سطحی در ساری هزینه شده  است ادامه نهضت آسفالت را از اهداف بزرگ خود در شهرداری ساری عنوان کرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.