یک عضو شورای شهر تبریز از حذف کد آبادی پنج روستای الحاقی به تبریز خبر داد و گفت: امیدوارم مشکلات سه روستای الحاقی نیز رفع شود تا به این روستاها به عنوان محلاتی از تبریز خدمات‌رسانی شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورا، اظهار کرد: پروژه‌های مختلف توسط شهرداری در سطح شهر استارت خورده و اخیراً پروژه مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش تا 400 متر تکمیل شده و باند کندروی شمال غرب تبریز در حال احداث است.
وی با اشاره به شروع به کار دوباره 120 راننده اخراجی در شهرداری، بیان کرد: به بهانه‌های مختلف و بخشنامه‌های بی اساس، رانندگان استیجاری را اخراج کرده بودند.
وی به عوامل برنامه‌ی تلویزیونی شهریمیز توصیه کرد که  نحوه‌ی فعالیت و سختی‌های پاکبانان را در این برنامه نشان دهید تا شهروندان تحت تأثیر قرار گرفته و زباله نریزند.
بابایی اقدم خطاب به اعضای شورا با بیان این‌که در تعرفه عوارض محلی منطقی پیش نرفتیم، ادامه داد: افزایش قیمت‌ها باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای برخی‌ها شده است؛ به طوری که عوارض کسری پارکینگ فردی با احتساب تعرفه عوارض محلی سال گذشته هفت میلیون و 300 هزار تومان بود که امسال به 19 میلیون و 600 هزار تومان افزایش یافته است.
وی با بیان این‌که برخی از مصوبات شورا مسکوت مانده است، اظهار کرد: به عنوان نمونه مکانیزم بخشودگی جرایم قالیبافان و یا تشویقات در نظر گرفته برای روستاهای الحاقی مشخص نشده و این مصوبه‌ها اجرایی نمی‌شوند.
یک عضو شورای شهر تبریز خواستار اجرای مسیرگشایی‌های مصوب، پرداخت بیمه‌ی کارگران، اتمام بازآفرینی مقبره الشعرا و احداث میدان دام تبریز شد.
وی با بیان اینکه شهرداری پیمانکاران را بدعادت کرده است، گفت: بدهی پیمانکاران قبل از پایان کار پرداخت می‌شود! از شهرداری درخواست می‌کنم در صورت عدم تمکین، به قرارداد پیمانکاران پایان دهد.  

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.