احمد گودرزیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای استقبال از زایران اربعین حسینی موکب شهید محمد بروجردی در میدان آیت الله بروجردی این شهرستان برپا شد.
وی اظهار داشت: پنج کمیته برای برپایی این موکب ها با همکاری دستگاه های اجرایی تشکیل شده که مسئولان باید همکاری لازم را برای هرچه بهتربرگزار شدن این آیین درشهرستان انجام دهند.
جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد بیان کرد: امسال نیز تعداد زیادی از بسیجیان شهرستان بروجرد برای خدمت درموکب شهید بروجردی اعلام آمادگی کردند و این موکب آماده جمع آوری کمک های نقدی وغیرنقدی شهروندان است.
گودرزیان اضافه کرد: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس نیز برای ارایه خدمات لازم درموکب شهید بروجردی حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه 18حسینیه و مهمانسرا دراین شهرستان برای اسکان و پذیرایی از زایران اربعین حسینی تجهیز شد، ادامه داد: هفت مهمانسرای ادارات و خوابگاه مرکز آموزش کشاورزی ویژه زایران خارجی آماده شده است.
جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد بیان کرد: 2 موکب با حمایت فرمانداری و کمک های مردمی در نجف و کربلا توسط شهروندان با امکانات لازم آماده ارایه خدمات به زایران حسینی است.
گودرزیان اضافه کرد: خدمات دهی هر چه بهتر در موکب های بروجرد در کربلا و نجف به زایران اربعین نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی است.
وی اظهارداشت: سال گذشته بیش از 150 هزار زایر ایرانی و 10 هزار زایر خارجی درموکب شهید بروجردی مستقردر میدان آیت الله بروجردی پذیرایی شدند و امسال آمادگی اسکان سه هزار و 500 زایر را در 17 مرکز اسکان زایران وجود دارد.
موکب شهید بروجردی در میدان آیت الله بروجردی تا دهم آبان ماه به زایران اربعین خدمات دهی خواهد کرد.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.