مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات گردشگری جهت احداث تاسیسات، تجهیزات و زیرساخت‌های بام خرم‌آباد اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران این شهرستان به بازدیدهای استاندار از بام لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: امسال یکی از اقدامات استاندار لرستان برای بام، تامین اعتبار یک میلیارد و 274 میلیون تومان برای مراقبت، نگهداری، آبیاری و تولید نهال بام بوده است.

وی از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان توسط استاندار از محل اعتبارات گردشگری به بام لرستان خبر داد و افزود: این اعتبار جهت احداث تاسیسات، تجهیزات و زیرساخت‌های بام خرم‌آباد اختصاص یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان  با بیان اینکه استاندار توسعه بام لرستان را به مساحت 100 هکتار با کشت گونه‌های مثمر را به منابع طبیعی ابلاغ کرده است عنوان کرد: علیرغم بی‌مهری‌های سال‌های گذشته به بام لرستان، استاندار لرستان به مجموعه بام توجه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: به کارگیری مشاور جهت تهیه طرح و جانمایی پروژههای اقتصادی و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال در مجموعه بام لرستان از دیگر دستورات استاندار لرستان به منابع طبیعی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.