به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی با بیان اینکه شما سرمایه‌های کشور هستید که از دانش و سرمایه خود در ایران مایه گذاشته‌اید، افزود: همچنین با توجه سختی‌هایی که وجود دارد توانسته‌اید کارهای بزرگی انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه اقدام شما برای ما قابل احترام است، ادامه داد: حضور شما سرمایه‌گذاران فرصتی مغتنم بوده که باعث خوشحالی ما و مردم لرستان است.

دکتر خادمی بیان کرد: لرستان با توجه به استعدادها، ظرفیت‌ها و منابع طبیعی مانند آبشارها به علت نیاز آینده به بحث آب در کشور حرف اول را خواهد زد بنابراین باید تلاش کنیم که زودتر از آن بتواند از استان‌های برتر باشد.

استاندار لرستان بالفعل کردن استعدادها و ظرفیت‌های استان را مشکل دانست و با بیان اینکه باید در این راستا تلاش کنیم، گفت: مشکل ما ایده پردازی است و در چه باید کردها مسئله داریم. باید با دید و نگاه سرمایه‌گذار نسبت به استان توجه کنیم.

وی اظهار کرد: در استقبال و حمایت از سرمایه‌گذار خصوصا حوزه گردشگری بهتر از دیگر مناطق برخورد می‌کنیم. سرمایه‌گذاری در این منطقه با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های موجود به نفع سرمایه‌گذار بوده و از لحاظ ایجاد اشتغال به سود مردم و استان است.

دکتر خادمی با اشاره به اینکه کسانی که در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند راضی بوده‌اند به سرمایه گذاری در کشت و صنعت، لاستیک سازی، فولاد و... اشاره کرد و ادامه داد: استان نیز از این موضوع حمایت می‌کند و در مجموع تم کلی و غالب ما حمایت است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 923314
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.