به گزارش خبرنگار ایرنا، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت : این اعتبار از محل اعتبارات گردشگری جهت اختصاص داده شده است.
وی افزود: علی رغم بی مهری ها در سالهای گذشته به بام لرستان توجه و نگاه ویژه استاندار لرستان به مجموعه بام لرستان ستودنی است.
نجفی با اشاره به اینکه استاندار لرستان در بدو ورود به استان نگاه خاص و حمایت های ویژه ایی از مجموعه بام لرستان کرده است، افزود: دکتر خادمی توسعه بام لرستان به مساحت 100 هکتار با کشت گونه های مثمر را به منابع طبیعی ابلاغ کردند.
مدیرکل منابع طبیعی لرستان، عنوان کرد: به کارگیری مشاور جهت تهیه طرح و جانمایی پروژه های اقتصادی و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال در مجموعه بام لرستان از دیگر دستورات استاندار لرستان بوده است.
نجفی به بازدیدهای مستمر دکتر خادمی از مجموعه بام لرستان و راهنمایی ها به لحاظ دستورات حفاظتی و مراقبتی از بام اشاره و خاطرنشان کرد: تامین اعتبار یک میلیارد و 274 میلیون تومان جهت مراقبت،نگهداری،آبیاری و تولید نهال بام در سال 97 از دیگر اقدامات استاندار در خصوص بام بوده است.
بام لرستان یک پروژه گردشگری ، اقتصادی و تحقیقاتی در شهر خرم‌آباد است که حدود 800 هکتار وسعت دارد که در شرق شهر خرم‌آباد در بالای کوه مدبه واقع شده‌است و دارای کارکردهای متنوع وبی نظیری در غرب کشور است که در
سالهای گذشته مورد بی مهری مسئولان استان قرار گرفته اما با وجود استاندار لرستان دوباره در حال احیا است.
/6060/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.