سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان، در حاشیه این بازدید استاندار لرستان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: بام یک استعداد بسیار مهم در شهر خرم آباد است که علی رغم هزینه های زیاد در آن بهره برداری لازم را از آن نکردیم .

تهیه طرح مطالعاتی بام خرم آباد
سید موسی خادمی گفت: بعداز بررسی هایی که کردیم با یک مشاور توافق کردیم که طرح مطالعاتی بام را با محوریت طرحهای تفریحی،اقتصادی، زیست محیطی و منابع طبیعی اجرا نماید خوشبختانه طرح مطالعاتی بام خرم آباد تهیه گردیده و قرار است هفته آینده طرح را بررسی نماییم.
وی افزود:بعداز ارائه طرح مطالعاتی بام توسط مشاور اقدام به فرآخوان سرمایه گذار می کنیم و طرحهای درآمدزای گردشگری را بنا بر اولویت داریم که در بام به مرحله اجرا درآوریم .


استاندار با بیان اینکه بدنبال احداث شهربازی در خرم آباد هستیم اظهار کرد: در خصوص تامین منابع احداث شهربازی مشکل اعتباری نداریم در مجموع حدود 8 میلیارد اعتبار نیاز دارد که حدود 50 درصد اعتبارات شهربازی مهیا است فقط بدنبال جانمایی هستیم که در بازدید امروز 2 نقطه در بام خرم آباد شناسایی شد که البته مشکلاتی دارند که به شرط رفع مشکل احداث شهربازی در بام نیز صورت می گیرد.


احداث شهربازی مدرن در خرم آباد

خادمی ادامه داد : بجز بام چند نقطه دیگر در سطح شهر معرفی شده که امیدواریم در چند روز آینده در خصوص احداث شهربازی به جمع بندی لازم برسیم و بعنوان هدیه دولت تدبیر و امید به مرحله عملیاتی برسد .

در این دیدار شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی استان که مسئولیت نگهداری بام را برعهده دارند گزارشی از نحوه نگهداری بام را به استاندار و هیات همراهارائه نمود.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1001724
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.