محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق روستایی و گردشگری شهرستان رامسر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهسازی راه های حوزه روستایی و آزادسازی سواحل دریا به منظور جذب سرمایه گذاران از سوی مسئولان منطقه لازم و ضروری است.
وی گفت: برای حل برخی مشکلات این منطقه امروز به همراه تنی چند از مدیران استانی بازدیدهایی در منطقه انجام دادیم تا بتوانیم در جهت حل مشکلات برنامه ریزی کرد.
استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه مدیران کل مربوطه در پروژه های زیرساختی و راه ها در این بازدیدها حضور داشتند، افزود: راه های مواصلاتی در این مناطق بسیار مهم هستند و همچنین نیازمند بهسازی ، مرمت و اصلاح که با توجه به براوردهای صورت گرفته و مناقصات برگزار شده، روند انتخاب پیمانکاران نیز در حال بررسی است.
وی با اشاره به اینکه رامسر دچار ناهماهنگی در حوزه ساحلی است، گفت: در بخش ساحلی باید با توجه به نقشه کاداستر که توسط منابع طبیعی تهیه شده پیگیری و ازاد سازی سواحل و جذب سرمایه گذار توسط فرمانداری شهرستان رامسر انجام شود .
اسلامی همچنین در خصوص بازدید از بافت تاریخی قلعه مارکوه در منطقه کتالم از توابع شهرستان رامسر گفت: این بنا یک ظرفیت گردشگری خوبی است و باید کاستی های ان برطرف شود .
وی با اشاره به توسعه قابلیت های این بافت تاریخی افزود: می توان با همکاری میراث فرهنگی کیفیت بهره برداری این منطقه را افزایش داد تا گردشگر در ساعات بیشتری از شبانه روز از این ظرفیت گردشگری بهره مند شود تا شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم .
شهر کتالم و ساداتشهر با حدود 20هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان 70 هزار نفری رامسر است.
شهرستان رامسر به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل های قدیم ، جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده است.
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.