جواد عموزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این مواد فاسد شده، تاریخ مصرف گذشته و یا فاقد مجوز بودند، اظهار داشت: سال گذشته در راستای طرح سلامت و به منظور ایجاد امنیت غذایی در شهرستان، کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط طی چهار مرحله در بازرسی از از تعدادی صنوف شهرستان اقدام به جمع آوری چندین قلم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کردند.
وی افزود: در مرحله اول میزان 950 کیلوگرم، در مرحله دوم میزان 850 ، در مرحله سوم یکهزار و در مرحله چهارم 860 کیلوگرم موادغذایی فاسد شده، تاریخ مصرف گذشته و مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و یا فاقد مجوز بهداشتی از سطح صنوف شهرستان جمع آوری شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله با اشاره به امحای این مواد با دستور قضایی، عنوان کرد: امسال نیز تاکنون 500 کیلوگرم موادغذایی و آرایشی، بهداشتی فاسد جمع آوری شده است.
عموزاده به شهروندان توصیه کرد از مراکز بهداشتی معتبر، مواد غذایی و مصرفی خود را تهیه کنند و همچنین به تاریخ مصرف مواد غذایی و بهداشتی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بهداشتی با سامانه 190 که به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است تماس بگیرند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.