به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشاالله نعمتی در آیین معارفه بخشدار مرکزی سلسله در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور راه انداخته اند، اظهار داشت: در دوره هشت سال دفاع مقدس دشمن درصدد بود تا با راه انداختن جنگ نظامی، جمهوری اسلامی را ساقط کند و اکنون نیز در صدد است تا با ایجاد مشکلات اقتصادی و وضع تحریم به این هدف شوم خود برسد.
وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم باید در اولویت امور باشد، افزود: با وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی می توان اهداف شوم دشمن را نقش برآب و در دست یابی به اهداف خود ناامید کرد.
نعمتی عنوان کرد: بخشدار جدید باید هرگونه رخدادی چه از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی را در کوتاهترین زمان ممکن همراه با ارائه گزارش مستند به مراجع بالا گزارش نماید.
فرماندار سلسله نیز در این آیین با اشاره به اینکه شهرستان سلسله دارای مدیران موفق بسیاری در حوزه های مختلف است، اظهار داشت: بخشدار جدید باید با برنامه و تعامل با ادارات شهرستان پیش برود و تکریم ارباب رجوع در تمامی امورش نمود عینی داشته باشد تا مردم نیز بدانند که کارشان با تمام توان پیگیری می شود.
شریف خسروی با اشاره به اینکه بخشدار جدید از چهره های سیاسی شهرستان است، افزود: یکی از مهمترین کارهایی که بخشدار باید انجام دهد تهیه اطلس جامع روستایی ظرف یک ماه آینده است که تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در آن احصاء شده باشد.
وی با بیان اینکه همه ما متولی امور مردم هستیم، خاطرنشان کرد: بخشدار مرکزی باید اگر طرح عمرانی در حوزه بخشداری وجود داشته باشد از طریق مزایده عمومی واگذار کند و در مقابل افراد ذی نفوذ و متخلفان کوتاه نیاید.
فرماندار سلسله همچنین بر انجام طرح های هادی روستایی و تشکیل تعاونی دهیاری ها توسط بخشدار مرکزی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این آیین از زحمات ابراهیم کاکولوند قدردانی و علی یاس جلویاری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد.
لازم به ذکر است که علی یاس جلویاری پیش از این به مدت سه سال معاون فرماندار سلسله بوده و از چهره های سیاسی شاخص شهرستان است.
وی در حال حاضر علاوه بر مسئولیت جدید خود در پست های سیاسی به عنوان مسئول کارگروه ایثارگران حزب اعتدال و توسعه کشور و مشاور فرهنگی، اجتماعی دبیرخانه شورای مشاورین وزراء در امور ایثارگران به فعالیت مشغول است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.