محمدرضا یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی به تناسب پیشرفت پروژه ها و به صورت مرحله به مرحله پرداخت می شود، افزود: میزان مصوب تسهیلات پرداختی تاکنون بیش از 486 میلیارد ریال است که بالغ بر 416 میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر تسهیلات پرداخت شده، قرارداد 755 طرح اشتغالزایی روستایی دیگر نیز برای دریافت 962 میلیارد و 927 میلیون ریال تسهیلات، با بانک های عامل در استان منعقد شده است.
یوسفی اضافه کرد: این میزان تسهیلات قرار است زمینه اشتغال یک هزار و 873 نفر را فراهم کند.
پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد 6 درصد به روستائیان از اواخر سال گذشته از طریق سامانه 'کارا' آغاز شده است.
به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سهم این استان از تسهیلات اشتغال روستایی 2 هزار و 850 میلیارد ریال است.
یوسفی اظهار داشت: بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید، بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد 14 هزار و 28 شغل در این استان طی سال جاری هدف گذاری شده است، گفت: این فرصت های شغلی در قالب اجرای طرح های تکاپو، اشتغال های حمایتی، حمایت از مشاغل خانگی و سیاست های مداخلاتی فراهم می شود.
محمدرضا یوسفی افزود: زنجان در حوزه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی، اعطای تسهیلات موضوع تبصره 18 قانون بودجه 96 بر اساس شاخص های مختلف جایگاه قابل قبولی در بین استان های کشور دارد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.