محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در آیین معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همدان بیان کرد: دلیلی ندارید برای نماینده شدن یا نشدن داوطلبی اخلاق را زیر پا بگذاریم و بهترین کار برای تمامی مسئولان و مجریان انتخابات رعایت مر قانون و خارج نشدن از مسیر حق و حقانیت است.
وی گفت: حجت الاسلام محمد جوادی در بیش از 2 دهه فعالیت در مسئولیت هیات نظارت و بازرسی انتخابات همواره خدا را فراموش نکردند.
استاندار همدان اظهار کرد: یکی از اخلاق های نیکو این عالم فرهیخته این است که با وجود سابقه طولانی فعالیت در این مجموعه، ذره ای به بیان عملکرد خود در این آیین نپرداختند.
نیکبخت با عنوان اینکه یکی از هدیه های ارزشمند این انقلاب، مردم سالاری است، یادآوری کرد: در هیچ جای جهان مردم سالاری حاکم نیست ولی در ایران از صدر تا ذیل مسئولان با رای مردم انتخاب می شوند.
وی تصریح کرد: بسیاری دنبال جدا کردن دین از اتقلاب بودند ولی نتوانستند چون مردم سالاری موجب حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب شد.
استاندار همدان با تبریک دهه مبارک فجر یادآوری کرد: در پیروزی انقلاب اسلای تمامی اقشار حضور داشتند و نقش محوری روحانیت در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
نیکبخت خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و عده ای سعی در جدایی دین از سیاست داشتند ولی زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.
وی اضافه کرد: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس هیچگونه خط کشی نبود و همه برای پیروزی این نظام تلاش کردند.
در این آئین از خدمات حجت الاسلام محمد جوادی تقدیر به عمل آمده و جلال مرادی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همدان انتخاب و معرفی شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.