به گزارش ایرنا آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر لرستان روز دوشنبه در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
نمایش های سکرت و ساطور به کارگردانی یدالله شعبان و گنج خسیس به کارگردانی پویاحسنوند از خرم آباد، نمایش های تراژدی سربازهای کوکی، هیپوفیز و مضحکه طبخ و طرب به ترتیب به کارگردانی سامان شکیبا، عرفان مقصودی و نازنین مهاجر حسینی از بروجرد، نمایش خواب قابیل به کارگردانی پژمان باقری پور از پلدختر، امیل و ممیل ساخته شهاب امرایی از دورود و همچنین نمایش پرده به کارگردانی وحید اکبری از کوهدشت آثار به نمایش در آمده جشنواره تئاتر لرستان بود.
جایزه بخش نمایش نویسی به سکرت و ساطور یدالله شعبان از خرم آباد و جایزه ویژه این بخش به افسانه امیل و ممیل شهاب امرایی از دورود رسید.
جایزه ویژه کارگردانی نیز به سامان شکیبا برای نمایش هیپوفیز از بروجرد رسید همچنین افسانه امیل و ممیل از دورود جایزه کارگردان اول را از آن خود کرد.
بهزاد سماواتیان برای نمایش هیپوفیز جایزه بازیگر اول مرد را کسب کرد، جایزه دوم این بخش به حسین مهدویان برای نمایش امیل و ممیل و جایزه سوم به صورت مشترک به رضاحاجیوند و پویا حسنوند برای نمایش امیل و میل و گنج خیس رسید.
همچنین جایزه بازیگران مرد به نمایش تراژدی سربازهای کوکی و جایزه ویژه این بخش به ناصر جودکی برای نمایش امیل و ممیل رسید.
معصومه رضایی و فاطمه صمدی برای نمایش امیل و ممیل به ترتیب جوایز اول و دوم بازیگر زن را کسب کردند و همچنین مینا دهقان پور برای نمایش سکرت و ساطور و فائزه کرمی راد برای نمایش پرده به صورت مشترک بازیگر سوم زن شدند.
جایزه موسیقی برتر به امیل و ممیل، موسیقی به گنج خسیس، جایزه طراح صحنه برتر به گنج خسیس، طراح صحنه به امیل و ممیل، طراح لباس به مضحکه طبخ و طرب، جایزه طراحی نور به نمایش پرده و جایزه اقلام تبلیغاتی به امیل و ممیل رسید.
سیامک موسوی، فرشید صمدی پور و مهدی محمدی داوران جشنواره و همچنین نصرت الله مسعودی و امیر امانی بعنوان ناظر داوری در این جشنواره حضور داشتند.
این نمایش ها در روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه در سالن شهید آوینی و همچنین پلاتو شیدا مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم آباد به اجرا درآمد.
٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.