رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی گفت : همایش بین المللی شمس و مولانا یک رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری در سطح کشور است .
پیمان تابان فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت : همایش بین المللی شمس و مولانا یک رویداد بزرگ و ارزشمند فرهنگی و هنری در سطح کشور محسوب می شود .
وی بابیان اینکه امسال همایش شمس و مولانا در دو بخش همایش علمی و جشنواره برگزار می شود تصریح کرد :  بخش علمی در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و بخش جشنواره نیز در محل بارگاه شمس تبریزی برگزار می شود .
تابان فر حضور سفرا و مهمانان خارجی را فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های ارزشمند شهرستان خوی عنوان کرد و گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای باشکوه برگزار شدن این همایش بین المللی تمام توان خودش را بکار بسته است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی برگزاری جشنواره آواها و نواها در همایش امسال را نقطه عطفی عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه این گروه های موسیقی از اقوام و نواحی مختلف به شهر خوی آمده اند این می تواند در تبادلات فرهنگی نقش مهمی ایفا کند .

به گزارش ایسنا : همایش بین المللی شمس و مولانا به میزبانی خوی بمدت ۳ روز از پنجم تا هشتم شهریورماه جاری با حضور مهمانان داخلی و خارجی در حال برگزاری است
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.