به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در آیین گشایش برنامه های اوقات و فراغت جمعیت هلال احمر قم در مرکز جوانان این جمعیت اظهار داشت: جوانان محور حرکت آینده کشور هستند باید با جدیت بر روحیه این افراد از لحاظ نظم، اخلاق و تعهد در انجام کار برنامه ریزی شود تا به صورت توانمند در جامعه ظاهر شوند.
وی افزود: باید برنامه هایی در جهت یادگیری مهارت ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای جوانان برگزار شود تا با اخلاقی درست الگویی برای سایر افراد باشند.
وی ادامه داد: در این شهر مقدس افراد برجسته ای در زمینه های مختلف علمی، دینی و اخلاقی ظهور کرده اند که باید به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند تا با موفقیت فعالیت کرد.
استاندارقم با بیان این که جمعیت هلال احمر در توانمندسازی جوانان نقش مهمی دارد گفت: جوانانی که علاقه مند به ایثارگری و تلاش هستند بیشتر جذب این مجموعه می شوند.
وی با ابراز خوشنودی از برنامه های اوقات فراغت هلال احمر گفت: شاهد اجرای برنامه های مختلف و آموزش ها در حوزه های مختلف هستیم که امیدواریم استمرار پیدا کند.
در پایان این جلسه استاندار قم از کلاس های آموزشی طرح اوقات و فراغت جمعیت هلال احمر بازدید کرد و از برترین جوانان در حوزه هلال احمر با اهدای لوح تقدیر کرد.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.