به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیازمند برنامه ریزی بسیار دقیق و فراگیر و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد و جوانب است.
وی مهمترین مسأله درطرح غنی سازی اوقات فراغت را توانمندسازی جوانان و نوجوانان و رشد و شکوفایی ظرفیت ها و قابلیت های آنها دانست و گفت: اگر در برنامه ریزی ها و فعالیت ها به این نکته توجه نداشته باشیم، برنامه ها بسیار کم اثر و سطحی خواهد بود.
استاندار قم بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و معنوی در برنامه های اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: مجموعه های ورزشی که برای طرح اوقات فراغت در نظر گرفته شده بسیار کم است و باید اماکن و مراکز متعددی را برای استفاده جوانان در رشته های مختلف ورزشی در نظر بگیریم.
وی از عدم حضور مدیران دستگاههای اجرایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان انتقاد کرد و گفت: جوانان آینده سازان این کشور بوده و باید مورد حمایت و هدایت جدی قرار بگیرند تا توانمندی اداره امور را به دست بیاورند.
صادقی با بیان اینکه مباحث مرتبط با جوانان از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید در رابطه با آنها کار کارشناسی دقیق و گسترده صورت بپذیرد، تصریح کرد: هرچه برای مباحث و مسائل مرتبط با جوانان تلاش کرده و وقت بگذاریم، باز هم کم است و باید هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار قم و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.