به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز سه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم افزود: برای ایجاد توسعه در هر زمینه ای نیازمند تسهیل در مقررات کشور هستیم این در حالی است که قوانین در برخی از موارد مانع و یا کند کننده است که این امر مانع جذب سرمایه گذار می شود.
وی افزود: دولت باید حمایت کننده و مقرارت و قوانین آن تسهیل کننده امور اجرایی باشد تا شاهد بالا رفتن تولید و رونق چرخه اقتصادی باشیم.
وی با بیان این که استان قم ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد گفت: باید از حمایت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای رونق صنعت گردشگری در این استان بهره برد.
استاندار قم ادامه داد: دستگاه های استان باید در جهت ایجاد زیرساخت ها و رفع موانع حرکت کنند تا به سرعت اقتصاد قم رشد پیدا کند.
وی با تاکید بر این که باید برای چشم اندازهای استان قم برنامه ریزی شود گفت: سازمان هایی از جمله آب و فاضلاب و برق باید هماهنگ با توسعه اقتصادی استان حرکت کنند از این رو برای تامین زیرساخت های قم باید بررسی های لازم انجام و اجرایی شود.
صادقی بیان داشت: باید از ظرفیت پژوهشگرانی که دارای تخصص در حوزه های مختلف هستند در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بهره برد تا با خطای کمتری طرح ها اجرایی شود.
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی امروز با حضور زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان استانی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.