معاون گردشگری، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان را استانی پیشتاز در توسعه گردشگری پایدار قلمداد کرد وگفت: گردشگرپذیر بودن گیلان و فراهم شدن زیرساخت‌های صنعت گردشگری در گیلان موجبات افزایش نرخ اشتغال را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپور درهمایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی در شهرستان رودبار با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، این ایام را فرصتی‌مغتنم برای انعکاس تلاش‌های دولت تدبیر و امید خواند و اظهار داشت: توسعه گردشگری و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر پتانسیل‌های طبیعی در دولت تدبیر و امید بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان را استانی پیشتاز در توسعه گردشگری‌پایدار قلمداد کرد و گفت: گردشگرپذیر بودن گیلان و فراهم‌شدن زیرساخت‌های‌صنعت گردشگری در این استان موجبات افزایش نرخ اشتغال و همچنین کمیت افزایی در تولید اقلام صنایع دستی و هنرهای سنتی را فراهم کرده است.

این مسئول ساخت و تجهیز تاسیسات اقامتی و پذیرایی متعدد در سرتاسر استان،صادرات چندمیلیاردی صنایع دستی به کشورهای اروپایی،شکل گیری روستاهای بدون بیکار در مناطق نمونه گردشگری،توسعه اشتغال گروهی و انفرادی در حوزه صنایع دستی و ... تنها بخش کوچکی از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید دانست و افزود: روند تولید اشتغال ناشی از توسعه گردشگری درگیلان شایسته تقدیر است.

آذرپور تلاش مسئولان استانی و نیز حمایت های دولتی را مرهون اعتماد مردمی به آرمانهای دولتمردان تدبیر و امید خواند و یادآور شد: بررسی فعالیت  دولت های پیشین و مقایسه آن با تحولات صورت گرفته در دولت جاری نشان می دهد که چگونه با رایزنی و هم افزایی های مدبرانه سفیران تدبیر و امید رشته تحریم ها گسسته و دروازه های مراودات خارجی بر ایران گشوده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور تاکید کرد و خاطرنشان‌کرد: به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون پاک شهدا 29اردیبهشت امسال حماسه‌ای دیگر برای کشور پای صندوق های اخذ رای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.