به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد صادقی» در جلسه پیگیری و اقدامات دستگاه ها در جهت اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید با اشاره به این که تامین رفاه اجتماعی باعث افزایش تولید و اشتغال می شود، افزود: تامین و تداوم امنیت تولید از جمله مقوله های رفاه اجتماعی و کارکردهای نیروی انتظامی در زمینه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید می باشد که تاکنون به نحو احسن از سوی این نهاد انتظامی اجرا شده است.
وی با تاکید بر مبارزه با اختلاس گران و معرفی مفسدان اقتصادی به قوه قضاییه ، اضافه کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا با جدیت از ورود قاچاق کالا جلوگیری کرده و با قاچاقچیان بدون هیچ مماشاتی مبارزه می کند.
وی ادامه داد: پلیس اطلاعات و اماکن نیز همواره از سطح مغازه ها و اصناف بازدید به عمل آورده و با هرگونه خرده فروشی کالای قاچاق در صورت صدور دستورات قضایی لازم مبارزه می کند.
صادقی با بیان این که از سرمایه گذاری در هر بخش از استان حمایت می کنیم، تاکید کرد: تدابیر ویژه ای برای تامین امنیت سرمایه گذاران و کارخانه ها، تسهیل و سرعت بخشی در عبور و مرور سرویس های کارخانه ها و تردد کامیون های حمل بار توسط پلیس راه اندیشیده شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ترغیب مردم برای شرکت در کمپین «قلیان ها را تبدیل به گلدان کنیم» در راستای اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از ترویج تنباکوهای وارداتی و تولید گل و گلدان از تولیدات داخلی است.

** اطلاعات سفر خود را در شبکه ‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید
رئیس پلیس فتاء قم گفت: همشهریان به هشدارهای پلیس توجه کنند و اطلاعات سفر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارند.
سرهنگ «علی موالی» نیز در گفت و گویی با اشاره به افزایش حجم سفرها در شروع فصل تابستان، افزود: اشتراک گذاری اطلاعات، سارقان را از عدم حضور شما در منزل آگاه می‌ کند.
وی تاکید کرد: همشهریان قبل از سفر به نکات هشداری پلیس توجه کنند و آن را مد نظر قرار دهند.
وی در ادامه با بیان این که شهروندان باید در مکان ‌هایی مثل اتوبوس و قطار هرگونه درخواست را از بلوتوث‌های ناشناس رد کنند، بیان کرد: مردم باید از خرید گوشی و سیم کارت دست دوم که نسبت به سابقه آن اطمینان ندارند حدالامکان پرهیز کنند و در صورت خرید قبل از استفاده از این گونه گوشی‌ها آن را به طور کامل به تنظیمات کارخانه ریست کنند.
موالی ادامه داد: شهروندان از قرار دادن تصاویر و فایل های خصوصی بر روی دستگاه‌ های الکترونیکی قابل حمل مثل موبایل و لپ تاپ پرهیز کنند و به دقت مراقب دستگاه‌ های حامل داده شامل گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و هرنوع حافظه جانبی همراه خود باشند تا آن ها را در مکان های مختلف جا نگذارند.
وی خاطرنشان کرد: بر روی لپ تاپ یا سایر وسایل الکترونیکی خود (بایوس، سیستم عامل و فایل ‌های حساس) رمز عبور قدرتمند بگذارید تا در صورت به سرقت رفتن یا مفقود شدن، اطلاعات آن به راحتی قابل سرقت نباشد.
وی اضافه کرد: همچنین پس از اتمام کار در کافی‌ نت‌ ها از حساب کاربری خود در شبکه‌ های اجتماعی و ایمیل ‌ها خارج شوید و کوکی‌ ها و تاریخچه مرورگر را پاک کنید و از اطلاعات خود چیزی را روی سیستم به جا نگذارید.
رئیس پلیس فتاء قم با بیان این که در هنگام مکالمه با تلفن همراه در مکان‌ های عمومی از بیان اطلاعات مهم مالی و شخصی خود پرهیز کنید، گفت: قبل از شروع کار با دستگاه ATM کیبورد و دهانه ورود کارت را بررسی کنید تا دستکاری نشده باشد.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.