علی اسلامی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه کالا و خدمات در سال 95 را یکهزار و 500 فقره اعلام کرد و افزود: گران فروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، درج نکردن قیمت و ارایه نکردن فاکتور خرید بیشترین تخلفات ثبت شده هستند.
وی با اشاره به تشکیل 20 فقره پرونده دارای شاکی خصوصی در حوزه بهداشت، بیان کرد: بیشتر این تخلفات مربوط به فروش کالاهای غیر بهداشتی و تقلبی بود که منجر به آسیب بدنی می شد.
رییس تعزیرات حکومتی شاهرود با بیان اینکه گران فروشی در میان همه صنف ها رخ می دهد، افزود: بیشترین کم فروشی مربوط به واحد صنفی نانوایان بوده و تقلب در کسب در میان کابینت سازان، شرکت های آسانسوری و درب و پنجره سازی بیشتر به ثبت رسیده است.
اسلامی فر با تاکید بر توجه ویژه به جلوگیری از قاچاق سوخت در شهرستان، یادآور شد: پارسال 70 فقره پرونده قاچاق کالا در زمینه مواد خوراکی و آشامیدنی، گوشی تلفن همراه، سیگار، پوشاک، چوب، زغال، اسباب بازی، دوربین های مداربسته، لوازم خانگی و سوخت تشکیل شده است.
وی همچنین به راه اندازی سامانه اینترنتی سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: از این پس شهروندان می توانند برای ثبت شکایت و یا گزارش های خود بدون نیاز به مراجعه حضوری، به آدرس اینترنتی http://tazirat135.ir مراجعه کنند.
در سال 94 هم یکهزار و 350 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شاهرود تشکیل شده بود که 350 مورد از آن مربوط به تخلفات بهداشتی بود.
تشکیل 63 پرونده قاچاق کالا هم از دیگر فعالیت های این نهاد در سال 94 درشاهرود بود.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.