به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم افزود: میزبانی مسابقات یادگار امام راحل نه تنها نباید در قم متوقف شود بلکه باید شاهد برگزاری تورنمنت های بیشتری در این استان باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام راحل هم در شناسایی بیشتر ورزش استان و هم در ابعاد دیگر اجتماعی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است.
صادقی گفت: مسابقات کشتی یادگار امام راحل بعد از وقفه پنج ساله، بار دیگر در قم برگزار می شود و ما نیز باید ثابت کنیم ظرفیت بالایی برای برگزاری این رقابت ها داریم.
مسابقات کشتی نوجوانان جام یادگار امام راحل روزهای هشتم و نهم تیرماه در قم برگزار می شود. حضور کشورهای آذربایجان، قرقیزستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان، صربستان، بلغارستان، فنلاند، ترکیه، بلاروس و ایتالیا در این رقابت ها قطعی شده است. پنج تیم نیز از جمهوری اسلامی ایران و استان قم در این مسابقات حضور پیدا می کنند.
وی همچنین با اشاره به این که ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد، گفت: همه باید از ورزش همگانی حمایت و برای ترویج آن تلاش کنیم.
در این جلسه همچنین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم، رئیس هیات کشتی استان قم و برخی دیگر از مسئولان در مورد مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام راحل سخن گفتند.
برگزاری پیاده روی خانوادگی در 30 تیرماه سال جاری و تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در سال 95 از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.