مرتضی صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: وزش باد هنگام بارش های رگباری به صورت موقتی زیاد می شود و جهت آن نیز غربی است.
وی اضافه کرد: وضعیت هوای امروز قم نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر و رگبار باران، رعد و برق، در برخی نقاط با بارش تگرگ و اواخر وقت نیز با کاهش ابر همراه خواهد بود.
به گفته وی بیشینه و کمینه دمای امروز به 30 و 18 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
صبوری بیان کرد: وضعیت هوای فردا کمی ابری، در برخی ساعات با افزایش موقت ابر، وزش باد نسبتا شدید همراه است که سمت باد غربی و سرعت آن نیز بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: برای روز چهارشنبه هفته جاری وضعیت هوای قم کمی ابری، در بعدازظهر با افزایش موقت ابر و وزش باد با حداکثر 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت از سمت غرب خواهد بود.
به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای فردا 34 و 18 و پس فردا 35 و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: در مناطق غربی و جنوب غربی شامل بخش های کهک و خلجستان که شدت بارش های امروز بعدازظهر و شب زیاد خواهد بود، احتمال جاری شدن سیل وجود دارد.
وی بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته را مربوط به ایستگاه های نیروگاه حرارتی و دستجرد با 2.8 و 2.4 میلی متر بارندگی عنوان و بیان کرد: میزان بارش در سلفچگان، قنوات، جمکران، قم و کهک به ترتیب 1.9، 1، 0.8، 0.8 و 0.2 و در کل استان به طور میانگین 1.7 میلی متر به ثبت رسیده است.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.