مرتضی صبوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امروز سمت وزش باد غربی و حداکثر سرعت آن 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که بیشینه و کمینه دما به ترتیب 31 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر است.
وی اضافه کرد: فردا دوشنبه نیز وضعیت هوا کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه است و در برخی نقاط بارش تگرگ نیز پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: سمت وزش باد برای فردا غربی با حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت است و بیشینه و کمینه دما نیز به 32 و 17درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
صبوری بیان کرد: وضعیت هوای روز سه شنبه قم کمی ابری، در بعدازظهر با افزایش موقت ابر و وزش باد نسبتا شدید که سمت آن غربی با سرعت حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای قم در روز سه شنبه به ترتیب 36 و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.
وی به بارندگی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بارش باران در ایستگاه های مرکز تحقیقات (میدان 72 تن) 5، مزرعه فدک 3.2، کوه سفید 2.4، جعفریه 1.2، کهک 1.2، سلفچگان 0.4، دستجرد 0.4 و قنوات 2.4 به ثبت رسیده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: از ابتدای سال زراعی جاری(اول مهرماه 95) 144 میلی متر بارش باران در قم به ثبت رسیده که این میزان سال گذشته 122 میلی متر بوده است.
وی با بیان این که تا آخر هفته روند افزایش دما در قم ادامه دارد، گفت: در حال حاضر نقشه های پیش یابی نشان از وقوع سیل و یا بارش های تند ندارد.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.