به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از ستاد روحانی در قم، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار با اعضای ستاد دکتر روحانی در استان قم خاطرنشان کرد: مشکلات کشور مشخص است، اینکه بگویند مشکل اقتصادی داریم و می‌خواهیم رفع کنیم، کفایت نمی‌کند، باید بگویند چگونه می‌توانند این مشکلات را رفع کنند و در مساله اشتغال چه برنامه عملی دارند؟
وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد وعده بدهد باید توانایی انجام آن را داشته باشد، بنابراین نباید وعده‌هایی داده شود که تورم را بالا ببرد و مشکلات را بیشتر کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداها و طرفدارانشان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، بعضی سخنان در مناظره‌ها خوب و قابل‌تقدیر بود، اما بهترین روش این است که اخلاق را اولویت کارها قرار دهند.
آیت الله امینی بیان داشت: بسیاری از مسائلی در مناظره‌ها بیان شده، خوب نبود، امیدوارم در وعده دادن برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند و بگویند مشکل بیکاری و جوانان را چگونه می‌خواهند حل کنند؟
وی تأکید کرد: مردم هوشیار هستند و به کسی که وعده‌های غیرعملی می‌دهد اقبالی نشان نخواهند داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت کارهای خوبی انجام داده است، گفت: دولت باید فعالیت های خود را به مردم گزارش دهد؛ شرایط کشور حساس است و مشکلات فراوانی در داخل و خارج داریم که باید با درایت حل نماییم.
آیت الله امینی اظهار داشت: در رأس کشور مقام معظم رهبری قرار دارند که آگاه به مسائل جهان هستند، از این لحاظ خیال همه ما راحت است.
استاد حوزه علمیه قم با اظهار تأثر از فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: مهم‌ترین مساله برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نظام بود.
وی خاطرنشان کرد: همگان بر مظلومیت آیت‌الله بهشتی تأکید می‌کردند؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم مظلوم بود ولی کسی بر مظلومیت ایشان تأکید نمی‌کرد.
وی گفت: برای مظلومیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گریه کردم و در تمام مراسمات او شرکت نمودم، رحلت ایشان ضایعه بزرگی بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/تنظیم: بهمن اطمینان ** اتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.