به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی در نشست بررسی برنامه های دستگاه های اجرایی در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم با اشاره به نقش مشارکت مردم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در سطح منطقه، نگاه سایر کشورها به انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای، اعتبار نظام را در عرصه بین الملل افزایش خواهد داد.
وی ادامه داد: هرچه سرمایه های اجتماعی نظام بیشتر باشد مشت محکم تری به دهان بدخواهان نظام خواهد خورد.
وی با اشاره به حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به دلیل شرایط منطقه و جهان، این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
جمالی در بخش دیگری از سخنان خود تجربیات مسئولان دستگاه ها در برگزاری انتخابات مختلف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برنامه ها و شرح وظایف دستگاه های اجرایی در زمینه انتخابات افزود: باید برنامه ریزی ستادی برای این امر صورت بگیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان این که آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دانشگاه ها و برخی دستگاه های دیگر در برگزاری انتخابات نقش چشمگیر داشته اند تصریح کرد: نگاه ویژه ای به این دستگاه ها برای افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای داریم.
وی برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان قم باید برنامه ریزی و تدارکات لازم برای تحقق این مهم را فراهم نمایند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.