در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: به اطلاع تمامی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم می رساند با توجه به پایان یافتن بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در هیات های نظارت و ارسال اسامی به بخشداری ها و فرمانداری، تمامی نامزدهای رد صلاحیت شده در صورت اعتراض می توانند از تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت ماه آن را به صورت مکتوب به شرح ذیل تحویل نمایند،نامزدهای رد صلاحیت شده در روستاها و بخش ها می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان واقع در فرمانداری قم و نامزدهای رد صلاحیت شده شهرها و شهرستان قم به هیات عالی نظارت واقع در استانداری قم تحویل نمایند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
ثبت نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و پنج بخشداری تابع آن، 30 اسفندماه 95 آغاز شد و تا ششم فروردین ماه امسال ادامه داشت.
استان قم دارای یک شهرستان قم و پنج بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
در مجموع 689 تن برای شهر قم و شهرهای تابع و 894 تن نیز برای شوراهای روستاها در بخش های کهک، مرکزی، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان ثبت نام کردند.
1175/ 6133/ تنظیم کننده: رضا علیمحمدی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.