به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه بانوان اعضای کمیته‌های مختلف هیئت تکواندو به همراه نائب رئیس این هیئت ورزشی و به‌منظور آشنایی بیشتر نمایندگان کمیته‌های هیئت در بخش بانوان و همچنین با اهداف و برنامه‌های تکواندو در سال جدید و با اهدای تقویم ورزشی فعالیت‌های سال 96 برگزار شد.

فاطمه سادات محمودی به‌عنوان نماینده کمیته داوران، سمیرا اسلامی از کمیته مسابقات، مریم فرهادی از کمیته آزمون، فاطمه خدمتگزار نماینده کمیته آموزش، نرگس خرمی نیا عضوی از کمیته پومسه، معصومه نادری از کمیته مربیان، فرناز امینی نماینده کمیته لیگ و مریم سادات محمود زاده حسینی به‌عنوان نماینده کمیته روابط عمومی نیز در این جلسه حضور داشتند.

برگزاری آزمون‌های استانی با آگاهی کامل از بخشنامه‌های آزمون، برگزاری تمامی دوره‌های آموزشی، توسعه پومسه در استان با تشویق هنرجویان و برگزاری مسابقات پومسه چندجانبه، برگزاری مسابقات قهرمانی کیوروگی و ایجاد حس رقابت بیشتر ازجمله مواردی بود که در این جلسه در مورد آن بحث و تبادل‌نظر شد و اجرای به‌موقع آن مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین اطلاع‌رسانی جامع به همه مربیان، بازدید از کلاس‌های تکواندو قم، توسعه طرح زکات، مدیریت کارآمد در بخش قضاوت مسابقات، پوشش خبری همه فعالیت‌های بانوان ازجمله دیگر مباحثی بود که در سخنان نائب رئیس هیئت در این جلسه مورد تأکید واقع شد.

دو فوتسالیست قمی راهی اردو تیم ملی زیر 20 شدند

مهدی کبیری و سید حسن رضوی دو فوتسالیست آینده دار قمی با اعلام سرمربی تیم ملی امید فوتسال راهی اردوهای آماده‌سازی شدند.

تیم ملی زیر 20 سال کشورمان این روزها خود را برای دیدار دوستانه با ازبکستان آماده می‌کند.

ملی پوشان از فردا وارد در کمپ تیم‌های ملی اردو می‌شوند.

پایان مسابقات آموزشگاهی تنیس خاکی استان

مسابقات آموزشگاهی استان قم به‌منظوراستعدادیابی در رده سنی ابتدایی با حضور 70 تنیسور در آکادمی تنیس خاکی مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و در پایان افراد برتر مشخص شدند.

رقابت‌های مقطع راهنمایی نیز در جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود.

رشته تنیس خاکی استان قم در سال گذشته به افتخارات متعددی دست‌یافت و در تمامی رده‌های سنی تیم ملی یک نماینده راهی مسابقات کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617104
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.