به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای استان قم که در اتاق جلسات استانداری قم برگزار شد، ضمن تشکر از هیئت‌های اجرایی که هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات داشته‌اند، اظهار داشت: به‌تازگی تخلفاتی در فضای مجازی رؤیت شده که تبلیغات زودهنگام کاندیداها ازجمله آن‌ها به شمار می‌رود، امیدواریم از این اقدامات جلوگیری شده و تمامی مراحل انتخابات براساس قانون برگزار شود.

وی بابیان اینکه مردم نیز باید هماهنگی لازم را با مسئولان داشته باشند، افزود: همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری و همچنین تعداد زیاد کاندیداها و صندوق‌ها مسئله مهمی است که شمارش آرا به‌ ویژه برای کلان‌شهرها را سخت‌تر می‌کند.

امیرآبادی با تأکید براینکه هیئت نظارت وظیفه سخت و طاقت‌فرسایی را بر عهده دارد، ادامه داد: رأی مردم بسیار مهم است و حق‌الناس به شمار می‌رود، بنابراین برای حفظ آن‌ها باید تلاش کرد.

وی خواستار افزایش تعداد ناظران صندوق‌های انتخاباتی شد و ادامه داد: به‌منظور دقت و سرعت بیشتر در شمارش آرا، پیشنهاد می‌دهم که اعضای صندوق‌ها افزایش یابد و یا صندوق‌های رأی جمع‌آوری و پلمب شده و برای شمارش به مناطق دیگر منتقل شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هزینه‌های هیئت نظارت با افزایش نیروها، افزایش می‌یابد اما باید مانع از خستگی بسیار نیروها شد و امیدواریم تصمیم ویژه‌ای در این زمینه در استان قم لحاظ شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در برگزاری انتخابات بیان کرد: ملت باید حمایت قاطع خود از کشور را در انتخابات نشان دهند تا مانند گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور باشیم.

امیرآبادی انتخابات را حق‌الناس مردم و کاندیداها برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ آبروی کاندیداها و رأی مردم حق‌الناس است بنابراین تمامی مسئولان باید با هماهنگی در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی نیز باید برای رفع مشکلات فضای مجازی تلاش کرده و از بروز تخلف در این فضا جلوگیری کنند، چراکه تبلیغات انتخاباتی نباید خلاف قانون باشد.

انتهای پیام/

.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608909
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.