به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز سه شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد شهر قم خاطرنشان کرد: با مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی با مجموعه مدیریت شهری، شاهد رشد مطلوب شهر و استان قم در حوزه های عمرانی و اقتصادی هستیم.
وی بیان کرد: زمان شناسی و انجام کارهای کارشناسی قبل از اجرای طرح ها از جمله مهمترین دلایل موفقیت استان قم در مدیریت مطلوب و اجرای دقیق طرح های عمرانی است.
وی ادامه داد: مدیران استان قم در دستگاه های مختلف با یکدیگر وحدت نظر دارند و این باعث شده است سرعت اجرای طرح ها در مجموعه استان بالاتر از حد استاندارد باشد.
صادقی گفت: قم، پایگاه انقلاب اسلامی است و توسعه متوازن و هماهنگ آن در حوزه های مختلف شهری، عمرانی، صنعتی و کشاورزی از جمله اولویت های مورد نظر در تدوین برنامه های آینده است.
تقاطع مقداد دارای پل روگذر در امتداد بزرگراه امام علی(ع) و تقاطع کامل شبدری در اتصال به بلوار عمار یاسر است، تقاطع مقداد در محور بزرگراه امام علی (ع) با عمار یاسر قرار گرفته است؛ این طرح عمرانی دارای یک محور رفت و برگشت اصلی و چهار رمپ و لوپ است که رمپ‌ها و لوپ‌ها بزرگراه امام علی (ع) را به عمار یاسر متصل می کند.
قبل از اجرای این طرح انتهای بلوار عمار یاسر بن بست بود و ارتباطی با بزرگراه امام علی(ع) نداشت که با افتتاح تقاطع مقداد علاوه بر این که امتداد بزرگراه امام علی(ع) به صورت غیرهمسطح درآمد، اتصال این بزرگراه از سمت شمال و جنوب به داخل بلوار عمار یاسر امکان‌ شد. این طرح ارتباط کاملی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) را برقرار می‌کند، بنابراین یکی از مهمترین دستاوردهای آن، از بن بست درآوردن بلوار عمار یاسر است.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.