سردار حسین بابایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای دهستان سه هزاربخش خرم اباد شهرستان تنکابن به خبرنگار ایرنا گفت : بسیجیان در حال حاضر در تمام حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به کشور هستند و یکی از این اقدامات محرومیت زدایی از روستاها است که با جدیت دنبال می شود.
وی افزود : پس از مطالعات کارشناسی دقیق ، دهستان سه هزار به عنوان یکی از نقاط محروم استان شناسایی شد و مقرر گردید تا با برنامه ریزی های صورت گرفته چهره محرومیت از روستاهای این منطقه رخت بربندد.
بابایی با بیان اینکه محرومیت زدایی از روستاهای این منطقه مهاجرت معکوس را به همراه خواهد داشت ، اظهار داشت : احداث جاده های روستایی ، افزایش درآمد روستائیان ، مدرسه سازی ، طرح های گردشگری ، آبرسانی و گازرسانی سبب رونق روستاها شده و بازگشت بسیاری از افراد بومی از شهرها به روستاها خواهد شد.
به گفته وی ، در اجرای این طرح نیروهای انسانی منطقه با روحیه جهادی وارد عمل خواهند شد و با پشتیبانی دولت در مشارکت 50 درصدی اعتبارات ، پروژه های عمرانی را با سرعت به پایان خواهند رساند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح روستاهای منطقه به جای مصرف کننده به تولید کننده محصولات کشاورزی و دامی تبدیل می شوند و زمینه برای رشد اقتصادی مردم بومی فراهم خواهد شد.
وی بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان جهت اجرای این طرح در روستاهای سه هزار تاکید کرد.
بخش خرم آباد با 37 هزار و 582 نفر جمعیت از توابع شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران دارای 180 روستا و آبادی است که از این تعداد 90 روستا دارای شورای اسلامی می باشد .
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.