به گزارش ایرنا مهرداد غضنفری روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری لرستان با بیان اینکه 14مصوبه واحدهای تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفت، افزود: با توجه به پیگیری های استانداری و بانک کشاورزی و با وجود توقف پرداختی در بانک ها، قرار است مصوبه 140 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی مورد تایید و اجرایی شود که در صورت نهایی شدن این اعتبار اهداف ستاد تسهیل لرستان از 100 درصد نیز عبور می کند.
وی ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل در فاصله زمانی مشخص باید تعیین تکلیف شوند و در صورت مراجعه نکردن واحدهای مشکل دار به دستگاه های مربوط، موضوع باید به دبیرخانه ستاد اعلام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: مصوبات کمیته کارشناسی نباید بیش از یک جلسه تاخیر داشته باشند و پس از بررسی باید تعیین تکلیف شوند.
وی بیان کرد: آیین بخشودگی واحدهای تولیدی بدهکار کمتر از یک میلیارد ریال ابلاغ شده است لذا بانک های عامل ظرف یک روز موارد ان را بررسی و نتیجه را به دبیرخانه گزارش دهند.
وی افزود: بررسی تسهیلات رونق تولید و مشکلات واحدهای مشکل دار همواره در دستور کار جلسات ستاد تسهیل بوده و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها برای برطرف کردن موانع تولید در استان است.
غضنفری گفت: بانک ها برای رفع موانع در جلسات ستاد تسهیل در مورد واحدهای تولیدی مشکل دار همکاری کنند.
با توجه به انتخاب استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع لرستان در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت هفتگی برگزار می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.