به گزارش ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور که به صورت مستقیم با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور و معاونان سیاسی استانداری ها برگزار شد افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به احتمال قوی در صورت ابلاغ از سوی وزارت کشور به صورت تمام الکترونیک در این استان اجرایی می شود.
وی افزود: در همین راستا در شعبه های اخذ رای خدمات الکترونیک صورت می گیرد که این امر در راستای تحقق دولت الکترونیک و توسعه زیرساخت های فناوری است، ضمن این که انتخابات ریاست جمهوری مانند سال های گذشته برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان قم اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال گذشته 612 شعبه اخذ رای در استان قم وجود داشت که از این تعداد 527 شعبه ثابت و 85 شعبه سیار بود که برای انتخابات سال 96 پیش بینی می شود بیش از 630 شعبه اخذ رای آماده شود.
وی ادامه داد: در سال گذشته حدود 14 هزار تن در برگزاری انتخابات در قم فعالیت داشتند که در سال آینده این تعداد به 15 هزار تن افزایش پیدا می کند.
جمالی بیان داشت: در سال گذشته کلیه شعب اخذ رای در استان به صورت برخط بودند و مشکلی نبود.
وی گفت: انتظار داریم تا همه احزاب و قومیت ها با رعایت قوانین و اخلاق به برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط اهتمام ویژه ای داشته باشند، چراکه برگزاری انتخابات باشکوه و حضور سرمایه های اجتماعی به سود نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: از افرادی که ظرفیت های لازم در مدیریت شهری دارند درخواست می شود نامزد انتخابات شوند تا ضمن آبادانی استان قم شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
8138 / 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.